Klantenservice
Helpdesk & FAQ
We kunnen ons goed voorstellen dat u af en toe vragen heeft. Bij Garanti BBVA International staan we u graag te woord en zijn we er altijd om uw vragen te beantwoorden. Op deze pagina staan al heel wat vragen met direct daaronder het antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Bel of mail dan onze klantenservice.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Vul hier een woord of onderwerp in dat u zoekt en vind een passend antwoord.

Bel ons
Neem telefonisch contact op voor direct antwoord op uw vraag.
Maandag - Vrijdag: 09:00 - 17:00

Mail ons
Stuurt u liever een mail?
We reageren binnen 24 uur.
Stuur direct een e-mail via onderstaande knop.
Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen.
Uiteraard heeft u af en toe vragen. Ingewikkelde thema's en minder ingewikkelde zaken beantwoorden we in deze veelgestelde vragenlijst.Is de klantenservice niet beschikbaar? Misschien treft u uw antwoord al aan in deze lijst.
Over welk onderwerp heb je een vraag?
Een Gouden Zakelijke Rekening is een vrij opneembare spaarrekening met internetbankieren voor BV's en Eenmanszaken. U kunt de rekening zelf beheren, 24 uur per dag.
Het aanvragen en gebruiken van de Gouden Zakelijke Rekening is eenvoudig via onze website. Volg de volgende stappen:
1. Online Aanvraagformulier: Vul het aanvraagformulier in op onze website.
2. Verificatiestorting: Voer uw verificatiestorting uit via iDEAL.
3. Identificatie: U ontvangt binnen 1 werkdag per e-mail instructies om uw identificatie te voltooien via IDnow.
Nee, de rente is variabel.
Geld overmaken naar de Gouden Zakelijke Rekening doet u vanaf uw vaste tegenrekening. Dat is een rekening die op naam van uw bedrijf staat bij een andere bank in Nederland.
U boekt geld over met internetbankieren naar uw tegenrekening bij een andere bank. Een overboeking naar uw tegenrekening is kosteloos.
Nee, u kunt enkel overboekingen uitvoeren naar de vaste tegenrekening.
Doorgaans duurt een overboeking naar de tegenrekening één werkdag