Klacht indienen
Hoe werkt het?
Uw klacht
Bij Garanti BBVA International hechten wij veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Bent u niet tevreden? Dat voorkomen wij liever.
Als u teleurgesteld bent willen wij dat graag weten. Wat de reden ook is, wij nemen uw klacht serieus.
Altijd persoonlijk
Samen met u zoeken wij naar een oplossing. U kunt op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen. Onze medewerkers bieden graag een luisterend oor en komen graag met een passende oplossing.
Een klacht indienen
Wij doen er alles aan om samen met u tot een passende oplossing te komen. Toch kan het voorkomen dat we er niet samen uitkomen. U kunt in dat geval uw klacht op de volgende manieren indienen:
- U vult het klachtenformulier in op onze website
- U stuurt een e-mail naar KlachtenService@GarantiBank.eu
- Per post T.a.v. Klachten Afhandeling, Antwoordnummer 10076, 1000 PA, Amsterdam
- Persoonlijk per brief op ons bezoekadres: Keizersgracht 569 – 575, 1017 DR, Amsterdam
De procedure
|
Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut voor Financiële Dienstverlening (KiFiD). Deze onafhankelijke organisatie is opgericht om klachten van consumenten over financiele dienstverlening te behandelen.
U dient uw klacht binnen een jaar na het indienen van uw klacht of uiterlijk binnen drie maanden na onze reactie op uw klacht, in te dienen bij het KiFiD. U kunt de klacht ook rechtstreeks indienen bij het KiFiD indien u niet binnen 8 weken na ontvangstbevestiging op uw klacht een reactie van ons heeft ontvangen.
Kijk voor meer informatie op www.kifid.nl
De adres- en contactgegevens van het KiFiD zijn:
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
T: 070 – 333 8 999
E: consumenten@kifid.nl