Klantenservice
Helpdesk & FAQ
We kunnen ons goed voorstellen dat u af en toe vragen heeft. Bij Garanti BBVA International staan we u graag te woord en zijn we er altijd om uw vragen te beantwoorden. Op deze pagina staan al heel wat vragen met direct daaronder het antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Bel of mail dan onze klantenservice.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Vul hier een woord of onderwerp in dat u zoekt en vind een passend antwoord.

Bel ons
Neem telefonisch contact op voor direct antwoord op uw vraag.
Maandag - Vrijdag: 09:00 - 17:00

Mail ons
Stuurt u liever een mail?
We reageren binnen 24 uur.
Stuur direct een e-mail via onderstaande knop.
Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen.
Uiteraard heeft u af en toe vragen. Ingewikkelde thema's en minder ingewikkelde zaken beantwoorden we in deze veelgestelde vragenlijst.Is de klantenservice niet beschikbaar? Misschien treft u uw antwoord al aan in deze lijst.
Over welk onderwerp heb je een vraag?
Wij ontvangen graag uw identificatie via IDnow. U heeft e-mail(s) ontvangen met uw persoonlijke link voor IDnow.
Heeft u geen persoonlijke link voor IDnow of werkt deze niet? Log dan in op uw internetbankieren. Na het inloggen klikt u links in het menu klikken op ‘Service’ en in het volgende scherm op ‘Start verificatie’ onder het kopje ‘Verificatie ID’. Volgt u de stappen om uw identificatie te voltooien.
Na ontvangst van uw identificatie ontvangt u binnen een werkdag per e-mail een bevestiging.
IDnow controleert uw identiteitskaart of paspoort op echtheid. Vervolgens ontvangt onze bank deze gegevens. Na verificatie van uw gegevens worden deze opgeslagen in uw klantdossier. IDnow verwijdert uw gegevens.
U kunt zich alleen via IDnow identificeren. Hiervoor heeft u een smartphone, tablet of computer met camera nodig.
- Klik op de link die u van ons heeft ontvangen per e-mail.
- U vult de gevraagde ID- en persoonsgegevens in.
- Controleer uw invoer en vink aan dat de verstrekte informatie juist is. Klik op ‘Volgende’.
- Heeft u de IDnow app geïnstalleerd? Klik dan op ‘Gebruik de App’. Scan de QR-code en vul de Ident-ID op uw scherm in. Klik vervolgens op ‘Starten’.
- Heeft u geen app? Scan de QR-code op uw scherm en volg de stappen op uw smartphone.
IDnow is een gespecialiseerd bedrijf, die identificatieprocessen voor vele financiële bedrijven uitvoert.
Met IDnow voorkomen wij dat oplichters namens u een spaarrekening openen bij onze bank.
Ja, de procedure is veilig en duurt slechts 5 minuten. U heeft een smartphone of tablet nodig en anders een computer met internettoegang en webcam. Houdt u uw geldige identiteitskaart of paspoort gereed.
Als bank zijn wij verplicht om uw identiteit te verifiëren, voordat wij een spaarrekening voor u kunnen openen. Hiervoor werken wij samen met IDnow, een toonaangevende leverancier voor oplossingen voor identiteitsverificatie en elektronische handtekeningen.